۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

«طبقه سوم» به جشنواره ورشو لهستان دعوت شد

فیلم «طبقه سوم» ساخته بیژن میرباقری به جشنواره بین‌المللی فیلم «ورشو» لهستان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برگزارکنندگان بیست‌وششمین جشنواره فیلم ورشو امروز فهرست فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی را با حضور یک نماینده از سینمای ایران اعلام کردند.

فیلم «طبقه سوم» ساخته «بیژن میرباقری» که فیلم‌نامه آن را نیز خودش نوشته است، یکی از آثار راه‌یافته به بخش بین‌الملل این جشنواره است. این فیلم با نقش‌آفرینی مهناز افشار، پگاه آهنگرانی و مهرداد ضیایی به معضلات جوانان پرداخته است.

امسال 15 فیلم در بخش رقابتی جشنواره فیلم ورشو برای کسب جایزه گرند پریکس به ارزش 25 هزار یورو رقابت خواهند کرد که تنها نماینده قاره آسیا فیلم «طبقه سوم» است.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های اول و دوم،‌ فیلم «پسر بابل» از عراق ساخته «محمد الدراجی» یکی از آثار سرشناس این جشنواره است. این فیلم که نماینده سینمای عراق در هشتادوسومین دوره‌ جوایز اسکار است، پیش از این در جشنواره‌های برلین، ساندنس، کارلووی واری و ادینبورگ نمایش داشته است.

«پسر بابل» که در جشنواره برلین موفق به کسب جایزه فیلم صلح و جایزه سازمان عفو بین‌الملل شد، داستان یک پسربچه 12 ساله کُرد است که همراه مادربزرگ خود برای یافتن پدر گم‌شده‌اش که در جنگ خلیج فارس حضور داشته، به شمال عراق سفر می‌کند.

بیست‌وششمین جشنواره فیلم ورشو روز هشتم اکتبر ـ 16 مهر ماه ـ با نمایش فیلم «لبه» ساخته «آلکسی اوچیتل» آغاز به‌کار خواهد کرد و تا 17 نوامبر ادامه خواهد داشت
نظرات 5 + ارسال نظر
الیزا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:47

مهناز افشارخوشگل نیست ولی بانمکه و چهره طبیعی داره و خیلی با شخصیته و من براش احترام قائلم ولی متاسفانه الناز شاکر دوست با اون چهره پر از بوتاکس و پروتز لب و بینی عملیش بیشتر خودشو شکل یه عروسک یخ و بی نمک کرده و صدای بسیار گوش خراش . کلاً از لطافت زن چیزی رو بهره نبرده و بیشتر هواداراش شهرستانی و چیپ هستند دقیقاً برعکس مهناز افشار.

تکتم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11

من عاشق مهنازم یعنی بین بازیگرها فقط مهناز رو دوست دارم .بعضی ازدوستام من رو مسخره میکنن .بهم میگن این مهنازخوشگل نیست واسه چی تو طرفدار دو آتیشه اونی این همه بازیگر خوشگل چرا اون ولی من به حرفاشون اهمیت نمیدم بهشون میگم مهناز برای من هم خوشگله هم نازه هم بانمکه هم تمام حسن های توی دنیا رو داره .از همه مهمتر عاشق بازی کردنشم .عاشق که نه کشته مردشم

Lover شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:31

بهترین و زیباترین و شیک پوش ترین بازیگر ایران است و واقعا باید به داشتن همچین بازیگری ایران خوشحال باشد
lover mahnaz afshar

دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررم فدات بشم خانم مهناز افشار

نینا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:33

به نظر من مهناز هم نانازه هم بازیش عالیههههههه. مرسی مهنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون جوووون جونی

نینا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:36

مهناز هم خوشگله هم ناناززززززز. بازیشم عالیهههه.مرسی مهناز جوووووووووووووووووووووون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد