۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

۩۩عکس های خفن از مهناز افشار۩۩

پاتوق اختصاصی هواداران مهناز افشار

عکس بچگی مهناز افشار

عکس بچگی مهناز افشار

نظرات 18 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:39

خیلی بی ریخته اقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
شششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
نمی خوام بی ادبی کنم ولی .............. دیگه

نسرین سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:25

انقدر رو عکسش کار کرده و روتوش کرده تازه شده این !!!! .... ... من از نزدیک دیدمش اینقدر جوش جوشی و بد پوسته که حد نداره بچگی اشو نمیگم ها الانیشو میگم .... اصلا نمیتونه خودشو تو کفه بقیه هنر مندا بزاره چه برسه به تک ستاره ی قرن که نمیخوام اسمشو کنار اسم مهناز بنویسم ... چون تفاوتش با مهناز تفاوت یک ذره میکروب با کهکشان راه شیریه ...

سوین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:59

خیلی خیلی زشته.

هستی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:18

من که خیلی دوسش دارم من عاشق بازیشم کاریم به قیافش ندارم

نارسیس سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:20

ازش بدم میاد دیپلم تجربی داره چون شبا هت به خانم گوگوش داره از نظر بعضیا!!!!!! اومده تو حیطه هنرمندان!! به نظر من آبروی هر چی هنرمندیو برده ببینین اصلا هیچ اطلاعاتی در زمینه هنر داره که خودشو با هنرمندای بزرگ قاطی کرده و ادعاش می شه؟

lili سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:26 http://http://www.mahnazafshar.blogsky.com/1389/06/17/post-22/

avalan harchi bashe mohem nist mohem ine k khaili mehrabono khosh barkhorde deletonam bekhad 2020ghiyafasham harchi k bashe ghabele tavajohe hame mahnazjooooooooooooooooooooon 4sal tadvinv khonde khailiam khob bazimikone

حسین شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:22

من فکر میکنم خیلی از خانوما به مهناز حسادت میکنن من خانم افشار رو خیلی دوست دارم از نزدیک ندیدمش اما دوست دارم ملاقاتش کنم.به نظرم تا حالا که من بازیگرها رو دیدم به زیبایی خانم افشار وجود نداره امیدوارم که او این لطف خدا رو فراموش نکنه که او را بزرگ کرد و در قلب مردم جای داد.از خدای بزرگ میخوام که همیشه یار و یاور مهناز باشه و نگذاره خطا کنه.مهناز جون عاجزانه ازت میخوام که خودت رو با کارهایی که شایسته نیست از دل مردم بیرون نبری.دوستدار تو حسین

ریحانه شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:34

تف به صورت مهناز خرهههههههههههه اون اینقد دوست پسر داره تازه میخواد زندگی حمید گودرزی رو هم خراب کنه حمید جون مواظب باش عزیزم

رامونا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:14

اصلا بازی خوبی نداره

sadboy جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:00

دخترای خوب حسادت نکنین مهناز هم یه دختره مثل خودتون فقط یه خرده جذابه

هوگر دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:14

خیلی زشته ازبین دخترای کردخیلیاپیدامیشن که ازاونم خیلی خوشگلترن!!!!!!!!!!!!!
درضمن مهنازبهتره ایتقدتبلیغ قیافشونکنه

پرهام پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

الان باحالتره

امیر چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:18

سلام/شایددرحدی نباشم که نظر بدم
ولی بازی کردنش رو دوست دارم
ولی درباری عکسش به زیبای الانش نمیرسه

فرزانه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:13

واقعا که بعضی ها از بس حسادت میکنن دارن میترکن . مهناز افشار واقعا بازیگر شایسته اییه که واقعا طرفدار زیاد داره و دوست داشتنیه من هم سن مهناز هستم و واقعا دوستش دارم و دوست دارم از نزدیک ببینمش .جذاب مهربون خوش تیپ خوش برخورد و هنرمند .....

TINA چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:43

HALAM AZASH BEHAM MIKHORE KHEYLI HES VARESH DASHTE DOKHTARE ASLANNNNNNNNNNNNNNN................................... CHI BEGAM SKHEEEEEEEE VALA ZESHTE

مریم جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:59

به نظر منم مهناز افشار جذابه من تو آتش بس خیلی دوسش داشتم. ولی خب می دونین آقایون این خانمهای بازیگر اونقدرها هم خوشگل نیستن شماها هم واقع بین باشین

پریا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

من میگم خوب فیلم بازی میکنه ولی خیلی خودشو میگیره بالا

[ بدون نام ] دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:34

نمیدونم جذابیتش توی چیه که مردها رو اینقدر شیفته خودش کرده ولی خیلی ها زیبایی دارن ولی جذاب نیستن مثل الناز شاکردوست و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد